فوم پلی یورتان

فوم های پاششی , پلی یورتان , عایق سرد

عایق سرد

یکی از بهترین ترکیبات موجود، برای مصارف عایق کاری صنعتی و مسکونی، عایق های پلی یورتان(PUR) و پلی ایزوسیانورات(PIR) می باشد. از عایق های پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات به طور گسترده ای در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، داروسازی و بسیار خطوط لوله کشی و مخازن صنعتی استفاده می شود. فوم های عایق پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات در شکل های مختلف، از جمله تخت و بلوک پیش ساخته، لوله و نیم لوله پیش ساخته، فوم های تزریقی و فوم های اسپری شونده، استفاده می شوند.

فوم عایق پلی یورتان پاششی (SPF) از ترکیب دو ماده پای ای سازنده عایق پلی یورتان، ایزوسیانات و پلی یول، تشکیل می شود. فوم پاششی، بیشتر برای عایق کاری دیوارها و سقف ها و زیرشیروانی ها در سازه های مسکونی و تجاری و صنعتی، استفاده می شود. به دلیل پیش گرم کردن مواد شیمیایی قبل از پاشش و ایجاد بخارات شیمیایی و همچنین به دلیل اینکه اکثر کاربردهای فوم پاششی در فضای بسته است، استفاده از تجهیزات محافظ و ماسک توسط نیروهای کارآزموده و با تجربه الزامی است. حتما قبل از مصرف، با تامین کننده تماس حاصل کنید.

مواد اولیه تشکیل دهنده فوم که در دو مخزن مجزا نگهداری می شوند، ابتدا حرارت داده می شوند تا به فاز مایع تبدیل شوند و سپس با گان مخصوص برروی دیوار و قسمتی که قرار است عایق شود، پاشیده می شوند. در حین پاشش، مواد اصلی تشکیل دهنده فوم به سرعت با هم ترکیب شده و فوم عایق پلی یورتان را بوجود می آورند. به دلیل پاشش مستمر، کلیه فضاهای خالی و حفره های هوایی پوشیده شده و لایه کاملی از عایق برروی سطح شکل می گیرد. چگالی فوم پاششی و فشار پاشش قابل تنظیم است. در صورتی که چگالی فوم کم باشد، درصد سلول های باز ساختار آن بیشتر می شود. بعد از اتمام پاشش، سطح فوم با اره صاف می شود و اضافات اسپری، از سطح بریده می شوند.

آرمان عایق اسپادانا، با سال ها تجربه در صنعت عایق های گرم و سرد، فوم های اسپری پلی یورتان و پلی ایزوسیانورات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، به همراه گان اسپری و پرسنل با تجربه عایق کاری، در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. برای اطلاعات بیشتر، با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *