قوانین و مقررات

خریدار کالا از فروشگاه خانه تک(یونیک هوم) مستحضر است که فروشگاه اینترنتی یونیک هوم رابط میان خریدار و تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات صنعت چوب، دکوراسیون است. درکنار هر کالا نام تامین کننده اصلی کالا ذکر شده است و خریدار، کالای مورد نیاز خود را براساس اطلاعات و خدمات مکمل ارائه شده از سوی تامین کننده کالا خریداری می کند. قیمت‌‏گذاری در یونیک هوم مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در یونیک هوم قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تامین کننده و نمایندگان او رعایت می گردد.

مدت زمان تحویل کالا

مدت زمان تحویل کالا که در مشخصات مربوط به هر کالا ذکر می شود، براساس شرایط ذکر شده از سوی تامین کننده کالا بوده و از تاریخ پرداخت توسط خریدار محاسبه می‌گردد و ملاک محاسبه روز کاری هفته است.

گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود. یونیک هوم هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را در موارد لازم انجام دهد.

درخصوص کالاهایی که نیاز به نصب و راه اندازی دارند، نصب به وسیله تامین کننده انجام شده و مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده و یا به صورت درصدی از قیمت کالا است که محاسبه شده و در فاکتور مشتری درج می گردد.

یونیک هوم به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پردازش سفارشات دریافتی بعد از ساعت 5 بعد از ظهر، فردای آن روز و سفارشاتی که در ایام تعطیل دریافت شده اولین روز کاری انجام خواهد شد. روز کاری به معنی روز شنبه الی پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.

نحوه پرداخت وجه

بدلیل شرایط سیاسی و اقتصادی و نوسانات ارز، که منجر به تغییرات دائمی قیمت ها و موجودی کالاها می شود، خریدار می بایست قبل از تکمیل سفارش، موجودی و قیمت روز کالا را از واحد فروش یونیک هوم به شماره021-55288229:30 استعلام نماید. بدیهی است در صورتیکه پس از تراکنش مالی و پرداخت وجه، خریدار مطلع شود که قیمت کالا افزایش داشته می بایست مابه التفاوت را پرداخت نماید در غیر اینصورت مبلغ مذکور به خریدار عودت داده می شود. در صورتیکه کالا کاهش قیمت داشته باشد نیز اضافه پرداخت مسترد می گردد.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه خطا که مربوط به درج اطلاعات ناصحیح در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار است.

شيوه حمل، نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش

حمل کالا در محدوده تهران توسط شرکت های حمل کالای شهری و جهت حمل به شهرستان به وسیله تیپاکس انجام شده و هزینه حمل عینا طبق تعرفه های شرکت های حمل و تیپاکس، بصورت پس کرایه و یا با درج در فاکتور فروش و بعهده خریدار است. همچنین درصورتی که تیپاکس در شهرستان مشخصی سرویس حمل ارائه نکند، سفارش با باربری ارسال می گردد و کلیه هزینه های حمل تا شهرستان و از محل باربری تا محل مشتری با خریدار کالا است.

حمل کالا تنها تا درب محل سفارش به عهده یونیک هوم می باشد و درصورتی که نیاز به خدمات ویژه برای تحویل کالا در محل مورد نظر خریدار باشد باید حتما قبلا هنگام تماس واحد لجستیک با خریدار، درخصوص آن هماهنگی انجام شود.

در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید مشتری برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است.

روند مرجوعي كالا، استرداد وجه و فسخ خدمات

هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید یونیک هوم نیست.

درصورتی که سفارش (اعم از کالای سفارش تولید یا کالای غیر سفارشی) به مشتری تحویل شده باشد و بر اساس فاکتور تحویل و تایید مشتری، کالا کاملا سالم و بدون هرگونه عیب و نقص بوده، انصراف مشتری مورد پذیرش نیست و بازگشت کالا منوط به کسر 30 درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.

درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد میتواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا، براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده نسبت به رفع مشکل و یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود. در صورتیکه تعویض کالا مقدور نباشد وجه کالا حداکثر ظرف مدت 5 روز کاری به مشتری مسترد خواهد شد.

درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده یونیک هوم خواهد بود.

 

نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان

برای ثبت شکایات خود می توانید به آدرس report@uniquehome ایمیل بزنید و یا با شماره تلفن 021-55288229:30

تماس حاصل فرمایید.

بازدیدها: 3