تعمیر مبل استیل و راحتی در منزل

امروزه به علت بالا بودن هزینه های زندگی از جمله خرید یا تعمیر مبل استیل یا راحتی، اهمیت تصمیم گیری بهینه و انتخاب درست از میان گزینه های موجود بیش از پیش احساس می شود. همه با این مثل آشنا هستیم، (هیچ ارزونی بی حکمت نیست)، یک بار برای همیشه باید با خود صادق باشیم اگر قراراست درآمد چند ماه خود را برای یک خرید یا تعمیر مبلمان کنار بگذارید پس تعمیرکار یا فروشنده ای را باید انتخاب کنید که کیفیت کار بهتری دارد نه لزوما آنکه قیمت کمتری به شما پیشنهاد می دهد، زیرا ممکن است این قیمت پایین به خاطر استفاده از مصالح مبلی بی کیفیت باشد.

لطفا جهت درخواست خدمات تعمیر مبلمان استیل و راحتی و بازدید حضوری در منزل وارد لینک تماس با ما شوید.

ما در گروه تولیدی یونیک فوم سالهاست به مشتریانی خدمت می کنیم که برای تعمیر نشیمن یا همان کف مبل منزل خود، فوم سرد(45 کیلویی) یونیک فوم را انتخاب می کنند. نشیمن مبل به علت استفاده مکرر و تحت فشار بودن، یکی از بیشترین آمار خرابی را به خود اختصاص می دهد. بعضی از مواقع کمتر از یک سال نشیمن مبل ها شروع به گود شدن یا رفتن می کنند، همان مبل هایی که هنگام خرید ظاهرا شبیه سایر انتخاب ها بوده اما به علت ارزان تر بودن توسط ما انتخاب شدند.

متاسفانه اغلب تولید کنندگان مبل از اسفنج و فوم غیر استاندارد برای محصولات خود استفاده می کنند. فوم به کار رفته در کف نشیمن مبل حداقل می بایست چگالی 42 (کیلوگرم در متر مکعب) داشته باشد. در صورتی که در نزدیک به 90 درصد از مبل های تولید کشور، به اشتباه از فوم و اسفنج زیر 35 کیلویی استفاده می شود. اغلب این مبل ها بسته به میزان کارکرد نیاز به تعویض مجدد فوم دارند و چه خوب است اگر این بار از فوم با کیفیت تر یا همان بهتر است بگوییم سنگین تر در تعمیر مبلمان استفاده کنیم،  بخصوص اگر هزینه بالای رویه کوبی مبلمان را مد نظر قرار دهیم.

گروه تولیدی یونیک فوم تولید کننده با کیفیت ترین فوم سرد ایران با چگالی 45 کیلویی علاوه بر ارائه انواع فوم سرد مبلی با ابعاد متنوع، خدمات تعمیر مبل استیل و راحتی هم وطنان عزیز را نیز ارائه می دهد. این شرکت با همکاری گروهی از تعمیرکاران ماهر مبلمان که مشتری فوم سرد یونیک فوم نیز هستند، در نقاط مختلف کشور آماده پذیرش سفارشات تعمیر مبلمان شما عزیزان می باشد. این خدمات تعمیر شامل تعویض کف نشیمن با فوم سرد یونیک فوم، تعویض و رویه کوبی پارچه، تعمیر کلاف ،رنگ کاری چوب و شکستگی های بدنه و پایه مبل و… می باشد.

شما می توانید با خیالی آسوده تعمیرات مبل خود را به ما بسپارید تا در کوتاهترین زمان و با بهترین سطح کیفیت مصالح و رویه کوبی استادانه،  مبل شما را از روز اول زیباتر و با دوام تر از نو بسازیم.

 لطفا جهت درخواست خدمات تعمیرمبل استیل و راحتی و بازدید حضوری در منزل وارد لینک تماس با ما شوید. همکاران ما در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان برای تعویض نشیمن فوم سرد و خدمات تعمیر مبلمان می باشند.

جهت آشنایی و اطلاع بیشتر درارتباط با فوم سرد به کار رفته در نشیمن مبلمان  اینجا را کلیک نمایید. همچنین برای عضویت در صفحه اینستاگرام شرکت و مشاهده محصولات بیشتر اینجا را کلیک کنید

جهت مشاوره گرفتن از مشاورین یونیک فوم می توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

021-55288229  021-55288230  09123085717